неділю, 2 грудня 2012 р.

Різдвяна казка у Відні

Давно не відчувала охоти щось описувати..... А от вчора мала нагоду побродити суботнім Віднем, який переповнений передчуттям прийдешніх зимових свят - і тепер хочеться поділитися своїм настроєм :).



Спостерігаючи за радісним людом, вдихаючи пахощі гарячого вина (які так асоціюються мені з лижами!), всім єством відчуваючи якесь радісне бриніння у повітрі, я сама вливалася у цей чудовий ритм. Постійно на думку приходили слова мого друга-ірландця, який шкодував про теперішнє Різдво, що перетворилося у свято реклами і комерції, червоношубих товстеньких Клаусів і мішури. Так от, вчора я із насолодою переконалася, що не все ще втрачено!
Звичайно, не обходиться без вже звичних елементів свята, які вже втратили свою особливість і стали чимось інтернаціональним, як, скажімо, МакДональдс.... Але тут, в старій Австрії, таки збереглося тепле відчуття свята і особлива його духовність. Мабуть я трохи піддаюся своєму упереджено-закоханому ставленню до Відня, але вчора у натовпі я відчувала якусь особливу  доброту :).


У місті, наче грибки, повиростали маленькі дерев'яні хатки із різним крамом: вовняними іграшками і шкарпетками, різьбленими дивовижами, мармулядками і смоктульками, ну і (за правилами жанру) з гарячими ковбасками-паляничками-пампушками.


Невід'ємний атрибут ярмарку - якийсь просто таки неймовірний асортимент різних гарячих напоїв, які здебільшого називаються пуншами, але можуть бути яблучними, з корицею, шоколадними, пивними і так далі. Особлива цікавинка - спеціальні горнятка, в яких продаються духмяні напої: їх можна потім залишити собі на згадку або повернути, забравши завдаток.


Загальну картину доповнюють різні атракції типу прикрашеного трамвайчика із ангеликами замість кондукторів...."свято наближається, свято наближається...." :).


Трохи позаду ярмаркових рядів споруджено велику Різдвяну шопку із Святою сім'єю. Окрім звичної ялинки, дерева перед ратушею також прибрані, тому по-осінньому сумовитий парк нині перетворився у казковий гай. Серед гілок одного із дерев поселилася совина сім'я :).



 Як і належить справжній країні лижників, Австрія готується до зимового сезону: в честь цього влаштували величний майданчик для показових спусків на лижах прямо посеред однієї із великих вулиць:


Отак блукаючи вулицями в натовпі, наминаючи "вурст" і час від часу витягаючи фотоапарата, - я відчула, що "свято наближається" :).

Немає коментарів: