вівторок, 5 листопада 2013 р.

Смашні вітамінки

Цьогорічна осінь особливо активно "зваблювала" всілякими сезонними смаколиками. І тоді як, скажімо, груші, не набридали і після п'ятого кг, то гарбузи вже зустріли прихований, але відчутний опір мого дорогого "саботажника овочів" (це я про чоловіка :)). Тому після того, як чергову порцію вітамінів 50% нашої сімейки зустріли не надто радісно, я вже добряче сумнівалася щодо цілої купи шпинату у холодильнику....Довелось провести огляд "шпинатної літератури" :), перш ніж взятися до справи.

Ділюся такою простою, але смашшшною знахідкою (саме для нелюбителів зелених корисностей): шпинатні налисники!


Насправді нема що і розписувати - тісто робиться класично, як на будь-які інші млинці. Отже:

півлітри води та півлітри молока, 3 яєчка, трошечки цукру і солі, мука до потрібної консистенції....  Свіже листя шпинату гарно миємо, позбавляємо товстих стебел і подрібнюємо в комбайні чи у м'ясорубці, а тоді ще можна в блендері для кращого результату (в процесі додаємо трошки олії). Подріблений шпинат додаємо в тісто і смажимо млинчики.

В якості начинки я зварила і перемолола декілька курячих філе (розсіл, в якому варилось м'яско, можна не зливати повністю або ж додати пізніше - так маса буде м'якою), а тоді розмішала із смаженою цибулькою.



Ось так просто!Шпинат істотно не змінює смак млинців, надаючи їм веселого зеленого кольору + вітаміни :).

Смашшшшшного!


2 коментарі:

Nadia Koshel сказав...

Випадково наткнулась на рецепт в неті - хочу такі нині пекти... А тут ще й сусідка, та ще й однокласниця мого чоловіка :):):)


http://kosholka.blogspot.com/

Olesya сказав...

ООо аж тепер побачила коментар :). Я такий "блогер", що приходжу сюди пил стирати :)..Як приємно, Надійко, що знайшлися :)