четвер, 1 жовтня 2015 р.

Виплітаємо маленькі приємнички :)

Вирішила спробувати себе у в'язанні...ну як спробувати - принаймні пригадати, що нас вчили у школі на уроках праці. Виявилось, це з розряду такого, що мені пасує - результат видно "на ходу" :). Ну це за умови, що плести щось маленьке :).

В'язання для чайників, відеоуроки на ютуб, пошук "як починати", "як закінчити"..... і ось я пробую.... :). Не сподівалася, що процес виявиться настільки релаксуючим і приємним, а ту приємність можна ще й примножити - коли готувати для когось.Напевне, моя похресниця так не тішилась тим креньким мітенкам, які їй приволокла сяюча від задоволення хресна :D. Сказати правду, там дійсно нічого надзвичайного не було - просто багато невидимого задоволення і тепла :).


А ось вже майже готова наступна приємничка (ну я так сподіваюсь) - тепленький пуловерчик для глиняного горняти моєї подруги і куми .... докладу томик віршів про любов і щастя - чим не осінній тематичний подарунок на день народження? :)

 

1 коментар:

Анонім сказав...

гарно і душевно