вівторок, 1 січня 2019 р.

Лимонна панна котта?

Поділюся рецептом - роблю це нечасто, оскільки нечасто і експериментую на кухні. Але цього року під новий рік вирішила таки спробувати одну штуку, яку смакувала в гостях цього року - щось на зразок лимонного суфле чи крему. Перепис я отримала автентичний і цінний сам по собі - написаний рукою мами мого друга :). Проте в процесі виявилося, що деякі речі пропущені - певне, тому, що оті "деякі" речі господині мали-сь-би знати за замовчуванням :). Я не знала. Тому в результаті працювала із своєрідним міксом переписів - оригінального та інтернет-підказаних.

Записую наразі по кількостях так, як використовувала, але ділюсь і спостереженнями.
Отже, потрібно:

4 яйця
15 г желатину
1 лимон
100 г цукру


* Обтираємо цедру лимона на дрібній терці та витискаємо окремо сік. Соком заливаємо пачку (15 г) желатину, щоб набух.

Відразу нотатка: ще Остапова мама попереджала, що варто взяти трошки менше, щоб не вийшов десерт надто тягучим. Я би, може, пробувала таки пачку, але з більшою кількіст рідини - додала б трошки води. Ще й би вийшло трошки більше!

* Розділяємо жовтки та білки. Білки в холодильник, а жовтки збиваємо із цукром та цедрою, але робимо це на водяній бані - я збивала в металевому великому горняті, яке, в свою чергу, стояло в баняку з водою, а все це на ввімкненій камфорці.

* Поки збиваємо жовтки, желатин загусає. Його треба розтопити назад до рідкого стану, підігрівши на невеликому вогні. Додаємо до жовтків. Все збити разом.

* Окремо збито піну додаємо до суміші, ретельно перемішуючи ложкою.

* Викласти у форму, обсипану цукровою пудрою. Поставити в холодильник.

Після того, як десерт загусне, його можна перевернути на щось - буде гарно стояти "гіркою". Щоб вийняти із глибшої миски, можна дно трошки нагріти - скажімо, облити миску зовні окропом.

Мені смакувало! Люблю поєднання сильно-кислого із сильно-солодким :).

Немає коментарів: