вівторок, 10 листопада 2015 р.

Лист 10. Наші булочки

10 листопада 2015 р.

Мало хто зрозуміє, з яким страхом і трепетом чекала я, поки мине 32, 33, а тоді їх замінить 34 тиждень. І ось серединка 34-го :) - збираємось на чергове УЗД-обстеження! Треба зізнатись, що ті часті УЗД, прописані для випадку з двійнею, - то як щомісячне "фуф" для мене і можливість переконатись, що у малят все гаразд. Просто заради цієї цікавості я б не ходила так часто...але "раз треба - то треба" :), а я і рада. Особливо цікаво стало на більших термінах - на екрані можна вже роздивитись обриси личок: губки батиком, оченята, носик.... А скільки захвату цього разу викликали пукенькі щічки! :) Так добре можна було роздивитись кожну із  красунь :) - а наш тато бурмотів задоволено під ніс, що вони обидвоє подібні на нього :D.

Тепер ми трошечки відрізняємось - справа сидить меньшенька (2100 г), а зліва ота наша гикуся набрала вже більше 2500 г! Я сміюся, що сидять у печі і печіться дві солодкі "булочки" - щокасті і симатичні :). Ще б попеклися вони з місяць, щоб мати силу голосно покрикувати (подивимось, скільки часу ці звуик будуть мені найкращою музикою :D), цямкати молочко і досліджувати новий для них світ. Просила доціків мінімум до 34 досидіти - послухались....тепер гладькаю і вмовляю ще на 4 тижні :).

Виростайте, мої солодкі булочки!

Немає коментарів: