пʼятницю, 27 грудня 2013 р.

М'якенькі друзі

Попакувала я валізи, збираючись додому із відрядження, помила горнята...і замість того, щоб покимарити годинки дві перед літаком, сиджу ото кнопаю. (А здогадувалась, що буде саме так :)). Знову ж таки, надихнув мене свіженький допис у "МЖО" :), а саме - той, що про фетрову ялиночку для малечі.

Моя власна цьогогруднева фетрова історія почалась із великого "ОГО", коли зовсім випадково дехто забрів у величезний рукодільний супермаркет. "ОГОГО" сказала я собі, коли побачила там ще й 2-й поверх :). Та нічого б путнього із того таки не вийшло, якби до того "ОГО" не додалась потреба привітати тутешню подругу із днем народження... Побігала я сходинками вгору-вниз, і захотілося відразу братися за десять ідей одночасно.... Одна із них навіть наполовину втілилась, але зрештою вийшла я звідти із цілим оберемком кольорових фетрових аркушів і роздумами про те, чи влізе те все добро мені потім у валізи :).

Кілька вечорів захопленої роботи паралельно з балачками по скайпу - і на поличці весело посміхається "подарунок": іграшки на ялинку у вигляді трійки кращих друзів-британців. Серед них іменинниця з потаємною кишенькою, де сховалося маленьке серденько (адже саме зараз у її животику теж мешкає ляля :)), веселий парубок із грецькою літерою "коппа" на грудях (так називається змінна, про яку пише у статтях друг-прототип :)) і ще один кругленький загадковий чоловічок, який любить шоколадки та пиво-ель (невідомо, що більше... :)).


Після того на фетровій хвилі принесло мені пару ялиночок (одна вже помандрувала до маленької захисниці ялинок, яка у свої 4 роки підготувала цілу міні-виставку малюнків на захист  ялинок від вирубування :)) і маленьку зірочку:

Ну і нарешті по-новорічному весело стало у кімнаті, коли поселилися на поличці ще й такі сусіди :):

Отак все гарно виходить, коли є багато вільного часу :P, святковий настрій і зернятко натхнення...

Веселих Свят усім нам! :)

Merry Christmas & Happy New Year! :)

Немає коментарів: